Bio
07.01.2015
Hej!
Visas det nåra filmer på bio i Vasa nu på fredag? De har ändrat hemsida och får det inte på svenska. Tänkte åla på bio på fredag så undrar om de har nån film då. Nu på fredag!

Ungdomsinformatören Sanna svarar
08.01.2015
Hej, vi är in och kollar och det finns faktiskt bara på finska!!!!! Skulle vara läge att klaga :/
Men när vi nu kollar fredagens bioutbud så finns följande filmer att välja på: http://www.biorex.fi/NowInTheatres
Madagaskar, Paddington, Horrible Bosses 2, Eila Rampe och flickan, Sune i fjällen (den har jag sett och den är bra), Hobbitt, Exodus, Päin Seinää, Ranskalaista Häähumua (nån fransk komedi), Vares (finsk action), Interstellar, Foxcatcher.
Man kan ge feedback där nere på sidan, jag satt dit att det är dåligt att sidorna bara finns på finska. Om flera klagar kanske de ändrar ;)
Hoppas du hittar nåt som du vill gå och se.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna