Borta?
09.04.2015
Hej publicerar ni inte ut frågor som är typ bara skrivna i den hemliga tillägsrutan? För jag ser inte att min fråga ska ha kommit ut. Hoppas på svar snart! #yoda

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
Ungdomsinformatören Liselott svarar
Ungdomsinformatören Sanna svarar
10.04.2015
Hejsan! Nu vet vi inte riktigt vilken fråga du menar. Kan det ha blivit någon datateknisk miss och frågan har försvunnit ut i cyberspace?! Vi tar nog inte bort några frågor. Men tanken är att frågan ställs i fråge-rutan och man kan om man vill sätta till hemliga detaljer i rutan för detta. Hemliga detaljer är sådan info som kan avslöja vem man är, som kan hjälpa en läsare att känna igen frågeställaren. Så ställ inte hela frågan i hemliga detljer-rutan - blir så tråkigt att läsa ett svar utan fråga...
Men sänd gärna din fråga igen! :)
Med vänlig hälsning,   Annika, Sanna och Liselott