dans
27.06.2015
Hej! Nu har någon tydligen lagt en Klackendans samtidigt som en på ett berg (vet inte vad den heter). Hade tänkt åka på den andra men vet inte vart alla ska. Vart åker de flesta i min ålder?

Ungdomsinformatören Sanna svarar
01.07.2015
Hejsan, Det är nog svårt att veta vart ungdomarna månne åker.....
Kan ju vara att folk som bor längre norröver far till Klacken, men de som bor mera söderöver far till Storberget i Vörå som jag antar att du menar. Är det helt totalt otänkbart att du sätter ut en allmän förfrågan på din fb profil om vart folk är på väg? Så kanske några skriver då och så vet du. Angående Storberget i Vörå så är det en dans i Maxmo kvällen före så man vet ju inte om folk orkar fara båda kvällarna. Om du kollar in våra info sidor om vad som är på gång, runt omkring i Österbotten så ser du mera och hittar länkar till de olika ställena.
Kan inte ge något ordentligt råd, sorry
Hälsar ungdomsinformatören Sanna