frågan?
06.12.2023
Hej jag ställde en fråga tidigare idag (onsdag 6.12) vid en 12 tiden, och nu är klockan va. 22:00 och jag skulle kolla om den fått svar ennu men frågan e borta? jag har även kollat från datorn och den synns inte där heller, jag skulle gärna veta vad som hänt med den?? morran

Ungdomsinformatör Kix svarar
07.12.2023
Hejsan!
Det var mystiskt, för jag hittar nog din fråga på vår sida (enligt det som du skrev i hemliga rutan). Ibland kan det bara vara så att det kommit in oväntat många frågor på samma dag så att frågan pushats lite längre ner i flödet än vad man tror :) Prova att söka på din signatur i sökrutan bland publicerade frågor så borde du hitta! Vi har dock inte hunnit svara på den ännu, igår var ju självständighetsdag så då var vi inte på jobb.
Kommentera här under om du inte hittar frågan, så kan jag sätta en länk.
Kram, Kix