Hur länge tills jag får svar?
10.10.2022
Hej! Ställde frågan "paranoia?" för några veckor sedan och ni har skrivit att frågan skickats till en specialist för ca. 2 veckor sedan. Hur länge till kommer det att ta innan svaret kommer? svar?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
12.10.2022
Hej,
Förlåt att du har fått vänta så länge på ditt svar. För att få så sakkunniga svar som möjligt så är det ju inte vi själva som svarar på alla frågor utan vi skickar dem vidare. Ibland kan det tyvärr ta längre tid för oss att få svar från våra experter, eftersom de svarar på frågorna vid sidan om sitt "riktiga" jobb. Jag har faktiskt skickat en påminnelse till den experten som jag skickade din fråga till, men jag skall försöka hitta någon annan som kan ge dig ett sakkunnigt svar. Vi lägger in det så fort vi bara kan.
Försök orka vänta, beklagar verkligen att det tar tid.
Tessi