Kläder som liknar t.ex. Odd molly
18.03.2014
Hejsan!
Jag älskar verkligen odd mollys kläder och ester elenoras kläder. Så stilrena och fina! Men dessa kläder är alltför dyra för mig, har absolut inte råd med att ha såna kläder. Så nu skulle jag vilja ha tips på kläder som liknar oddmolly och ester elenora stilen, men då i budget variant! Hemsidor, butiker, vad som helst.
Är så förstjust i dessa stilrena kläder men min ekonomi säger emot, så look alikes i budget variant önskas! :)

Ungdomsinformatören Sanna svarar
26.03.2014
Hej, det är jätte ljuvliga kläder, jag gillar dem också. Men tyvärr passar priset inte min plånbok heller. Jag håller på och kollar upp om man kan hitta billigare liknande märken, kommer alltså att återkomma till din fråga och fylla på med mera svar, så hoppas du går in och kollar flera gånger.
Jag fick ett tips att det kan lönas att kolla ebay. Där hittade jag faktiskt samma modell av tunika (OddMolly) som också fanns på Bootz.com. På Bootz.com kostar den 119,- och på ebay kostar samma modell 72,57. Sen finns det ju även andra nätbutiker tex forever 21, eller asos, de har kanske inte odd molly eller ester eleonora men man kan ju hitta liknande stil på deras kläder för ett mycket bra pris ;) Fick ett tips till, kolla huuto.net kan ju finnas någon som säljer begagnat.
Jag återkommer med mera om jag får flera tips,
Hälsar ungdomsinformatören Sanna
Här kommer lite mera tips: Något billigare med lite liknande stil är märket Miel, Cream, Soya koncept och kaffe (men det är bara enstaka plagg och färger) och varierar mycket enligt säsong. Kolla efter dessa och se vad du tycker, jag tycker de verkar helt ok också.