Kuk o händer!
01.05.2025
Hur har killen sina ben när hon rider på killens kuk?Hur har tjejen sina ben när killen knullar o pulla tjejen?brukar det gå för tjejen när hon rider på killens kuk? D.h
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
06.05.2025
Hej!
Det är så individuellt HUR man vill ha sina ben då man har sex i olika ställningar, men som svar på din första fråga och lite sådär generellt så brukar benen vara raka. När en tjej blir pullad kan benen vara böjda eller raka, samma gäller när man knullar eller blir knullad - man har benen hur man vill, kanske mest beroende på i vilken ställning man är. Man behöver inte alltid få en orgasm, men ifall man njuter och tycker det är väldigt skönt så kan man absolut få en orgasm.
Kram!