***** LÅT!
03.08.2015
Hej! Nu undrar jag vad sången heter i mantervention när de kör i bilen till det där beachhuset (tror de är runt 10-15 min in i filmen). har suttit och funderat och googlat nu i två dagar... jag har sökt på alla möjliga sidor och youtube. så skulle ni kunna hjälpa mig? baam

Ungdomsinformatören Liselott svarar
06.08.2015
Hej!
Nepp, vi hittar inte heller den. Inte fastän hur vi sökt (inklusive Spotify) verkar det finnas något soundtrack ute ännu, och inte heller nämns soundtracket eller några låtar på tex IMDb - men de har ju diskussionsforum där, så där kan du kanske fråga? http://www.imdb.com/title/tt2318268/
Ett annat tips är att ladda ner appen Shazam (http://www.shazam.com/). Kolla filmen igen (om du kan) och öppna appen just före låten kommer att spelas. Då försöker appen känna igen låten (komplicerat baserat på tonföljd mm) och söker efter den på bla YouTube och hittar den den så får du både namn på låten och artist.
Annars är det nog bara att vänta. Bra låtar brukar fler tycka att är bra och då kommer de fram i ljuset - som klipp på tex YouTube, som soundtrack, till och med att de börjar spelas på radio.
Lycka till med jakten och lessen att allsmäktiga allvetande Decibel inte kunde hjälpa dig den här gången... :(
Hälsar ungdomsinformatören Liselott