lite kritik:
15.03.2016
Jag tycker att detta är VÄRLDENS BÄSTA sida och jag älskar att ni finns och gör det ni gör<3
MEN:
Det här med att man kan skriva in sin livsstory: jag satt i typ 1 timme och skrev på den. Och då ja tryckte "skicka" så stod det typ att man inte kunde skicka in sina storys längre.
Det gjorde mig lite sur, att jag då lite slösat min tid...:(
ok jag vet att detta inte är twitter, men det är lite kritik.
Om det inte längre går att skicka in storys så kan ni ju ta bort det, så att inte flera som jag sitter och skriver och skriver och märker att det inte går.:( Tack för mig
Hoppas di fixar det;) jag

Ungdomsinformatören Liselott svarar
16.03.2016
Hej jag!
Whaaaat!!!???? Den ska nog funka! Jag testade den just, och då funkade den nog så att det stod "tack för din story, vi har fått den..." när jag hade klickat skicka. Men det har inte kommit något mejl om att vi mottagit en ny Din story, alltså testet jag gjorde, så något är nog skumt med det formuläret! Tack för att du meddelade det! Jag har skickat åt vår webbfirma att hej hallå, vad är det som inte funkar nu med formuläret, så hoppeligen hittar de buggen snart. Pust, ingen webbsajt som inte har buggar nu som då...
Men jäääääättesynd att hela din timmes arbete rök iväg ut i cyberrymden! Beklagar jättemycket - och harmar oss att vi inte fick ta del av din story! Orkar, vill, ids och hinner du, så skulle vi ju såklart jättegärna läsa den och publicera den på bloggen! Kanske du kunde skicka den som mejl åt oss, på decibel[at]korsholm.fi, eller posta den åt oss (Bölesundsvägen 10 B, 65610 Korsholm), eller komma in med den eller sätta den i röda postlådan på väggen på Sepis-stugan mellan högstadiet och gymnasiet i Smedsby ifall du har vägarna förbi, eller skicka åt oss via Facebook, antingen Decibel.fi-sidan eller min profil (Decibel Liselott Nyström). Pliiis?
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej igen! Tina på vår webbfirma säger att hon redan har kollat, men att allt nog ska fungera som det ska. Däremot var Facebook-länken på den sidan sönder - var det den du använde? Hon sa också att det inte ens ska finnas något sådant som "vi tar inte längre emot din story" på sajten, så det kan inte ha varit på en Decibel-sida som du läste det??? Det som dock kan ha hänt är att om din telefon/platta/laptop (eller vad du använde) för en sekund tappade kontakt med nätet, så då har sidan laddats om på nytt och då har det du skrivit försvunnit. Som ett litet tips inför framtiden, så lönar det sig alltid att kopiera texten före man sänder in något via nätet, nästan oavsett var man gör det. Jätteledsamt ifall det var nätuppkopplingen fejlade, men inte fel på själva sajten. Men igen, orkar du bara skriva in den på nytt, så skulle vi jättegärna höra din story <3
Hälsar ungdomsinformatören Liselott