Märke?!??!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?
19.12.2023
Ursäkta men liksom.... er symbol märkes grej ser ut som en kuk.
jag har hört att det ska symbolisera hörlurar men det ser liksom 0,000000000000000000000000000000000001% ut som hörlurar.
Pepsi max
Rosanna farg

Ungdomsinformatör Rosanna svarar
20.12.2023
Hej!
Jo det är nog meningen att logon ska föreställa hörlurar precis som du säger. Men vi får ofta höra att det ser ut som en penis. Vi tycker faktiskt att det är ganska bra eftersom det fungerar som en påminnelse om att man alltid får ställa frågor som har med kroppen och sex att göra. Dessutom är det ju lite roligt. Varje person får fritt tolka vår logo, om man ser hörlurar eller en penis gör ingen skillnad för oss. Båda är bra!
Kram,
Rosanna