sökrutan
19.04.2015
Vet ni om att sökrutan som ni har här på decibel sidan it funkar....
o dessutom hittran aldrig nå. alltså handde sökrutan som man söker upp frågor i it hande som e högst upp utan hande som finns då man fösöker hitt sin ägen frågo på frågot o svar. jag sku säig att ni kan ta bort han jag fö när man söker om t.ex snoppin så kommer frågor om mens.

Ungdomsinformatören Liselott svarar
21.04.2015
Hej!
OK, vi ska kolla upp :) Tror även våra webbkillar och -tjej fick syn på din fråga, för det ramlade in en massa testfrågor imorse och nu när jag försöker söka på ditt och datt, så funkar det nog? Jag får nog också upp frågor om mens om jag använder sökordet snoppen, men inte om jag dessutom klickar i kategorin Killens underliv. Så försök att pröva dig fram lite mera med sökfönstret - det är nog rätt avancerat ;) Såg du att man också kan klicka i till vänster (om man är på dator, på mindre skärm ovanför) så att det visar tex bara infosidor eller bara frågor? Och tack för att du sa till, vi håxar inte alltid att se allt på våra 12.000 sidor...
Hälsar ungdomsinformatören Liselott