Storlek?
05.09.2015
Hej, visste inte vart jag skulle sätta denhär frågan men i vanliga hipster spets trosor från cubus har jag stl. M men när jag har köpt string har jag köpt både S och M och båda var stora, särskilt M var stor. Ska man köpa stringen i mindre storlek? O ska jag köpa nästa i XS elr XXS? :))

Ungdomsinformatören Sanna svarar
08.09.2015
Hej :))
Du måste nog prova dig fram. Det kan vara jätte stor skillnad på tex en S från olika fabrikörer (märken). Man kan inte lita på att man alltid ska ta en S eller en XS bara för att man av en viss modell från ett visst märke tyckte den nummern var passlig. Om man en annan gång köper en lite annorlunda modell, fast det skulle vara i samma affär så kan det väl hända att man ska ha en helt annan nummer på det plagget. Så tyvärr kan jag inte ge dig ett enkelt svar, utan måste råda dig till att alltid prova innan du köper. Man kan ju prova underkläder ovanpå de man råkar ha på sig, man ser ju ditåt iaf. Köper du exakt samma modell från samma affär i en annan färg tex så kan du säkert ta samma nummer som på de första.
Hoppas det inte blev för luddigt,
Hälsar ungdomsinformatören Sanna