Subscribea till Onlyfans!
10.12.2022
Hellooo jag fyller 18 år snart och skulle vilja köpa subscribe på belle delphines onlyfans. Har lite egna pengar på mitt bankkonto och ett s-bankkort som jag använder. Jag fattar inte riktigt hur jag kan subscribea till onlyfansen med kortet. Jag vill inte att det kommer hem några räkningar så mina föräldrar får reda på eller att mitt kort hackas! Är det safe att subscribe onlyfans och hur funkar de? Bigboi

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
13.12.2022
Hej,
Man måste vara 18 år fyllda för att kunna prenumerera på innehåll på Onlyfans, och bekräfta sin ålder och sin identitet till sidan med en bild av sig själv där man håller upp sitt id.
Det var inte så lätt att hitta någon som var villig att svara på denna fråga :) Men för att kunna subscribe på någon så måste man lägga till ett bankkort, och jag tror att det måste vara ett kreditkort (dvs "bara" ett bankkort fungerar inte), men efter att du fyllt 18 kan du skaffa ett eget kreditkort och därmed behöver du inte oroa dig över att dina föräldrar skulle veta vad du handlar eftersom de inte har rätt till de uppgifterna (såvida du inte har skivit en fullmakt åt dem). Hela tanken med Onlyfans är att det skall vara safe för såväl de som producerar och de som konsumerar material, (jämfört med många andra sajter så är reglerna  strängare, vilket oftast betyder bättre säkerhet för alla) så jag tror inte att du behöver oroa dig över den biten, men min egen erfarenhet av sidan är inte så stor.
Grattis på födelsedagen i förskott!
Kram,
Tessi