Svara!
25.12.2023
Hej ni har ju inte svarat på min fråga på 1,5 månad å det står inte heller att ni skulle ha skickar vidare till expert utan bara att ni skulle ha svarat inom 5 dagar…. Arg

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
27.12.2023
Hej,
Beklagar att du har fått vänta så länge på ditt svar, och du gör helt rätt som påminner oss då det har gått så lång tid. Nu vet jag inte exakt vilken fråga som är din, men jag gissar att det är en som handlar om ett område som är utanför vårt expertområde inom Decibel, vilket alltså innebär att det inte är någonting vi kan svara på själva utan vi har skickat vidare den till en expert. Våra experter svarar oftast på frågor vid sidan om sitt "egentliga jobb", och därför kan det i sin tur ta tid innan vi får svar därifrån. Speciellt med frågor som handlar om t.ex. hårvård har det tagit länge att få svar den senaste tiden .
Vi skall göra vårt yttersta för att få svar så fort som möjligt. Tack för ditt tålamod.
Tessi