Tack!
15.02.2022
Hej, jag har ingen fråga, ville bara säga hur jävla mycket ni på decibel-teamet hjälpt mig, från djup depression och ni har även räddat mitt förhållande med min flickvän <3 .
Ni är bäst, tack för allt!!

Ungdomsinformatör Kix svarar
17.02.2022
Hej!
Vad otroligt fint av dig att skriva in för att tacka! Vi uppskattar detta jättemycket. <3
Ibland lämnar man ju och fundera lite hur det gått för de människor man pratat med genom våra frågor och svar, eftersom man ju sällan får veta hur det gick sen när allt är anonymt och envägskommunikation. Man hoppas ju liksom att man lyckats vara någon till hjälp och att man kan göra en skillnad fast man inte är face-to-face. Så det gör väldigt gott för arbetsmoralen att höra när det gått bra, det ger ny glöd att jobba vidare :)
Den person som jag dock hoppas att du kommer ihåg att tacka mest av allt är ju dig själv! :D
Det är ju sist och slutligen DU som valt att ta tag i de problem som du stött på, och förbättrat situationen. Starkt jobbat! Allt du behövde var en liten knuff på vägen :) Jag hoppas också att det är något du kan ta med dig också i fortsättningen - att man inte ska vara rädd för att be om hjälp och prata om saker när det känns tungt, ord är mäktiga!
Kram, Kix och resten av Decibel-gänget