TACK
08.01.2015
Jag vill bara tacka er alla här på decibel, jag har ställt många frågor ett tag nu då jag inte mått särskillt bra och ni har svarat på varenda en och det jag evigt tacksam för. För idag står jag upp igen och jag känner mig starkare än någonsin! Jag kom över honom trotts att jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle göra det. De spelar ingen roll att vi går i samma skola längre för jag orkar inte bry mig mer nu. Och jag har fattat att man inte behöver en Kille för att vara lycklig. Är så glad över allt just nu. Och är så tacksam över era svar som fick mig att orka in i det sista.
Så tack så mycket! Glad igen

Ungdomsinformatören Jenny svarar
Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
12.01.2015
Hejsan, Glad igen!
Jätte roligt att få ett så fint Tackinlägg <3 <3 <3
Oftast så vet vi ju inte om ni ens läser våra svar. Det kan ju hända att ni hittat svaret nån annanstans eller så har det blåst vidare och är inte längre en så stor grej. Vi vet ju aldrig, så därför är det extra roligt att verkligen få veta att våra svar kan göra skillnad. Stort TACK för att du skrev in och berättade.
Varma kramar från oss på Decibel kontoret, Sanna, Liselott och Jenny