TACK!
23.04.2015
TACK för det arbete ni gör! Det är otroligt viktigt och jag hoppas att kommunen har förstånd att inte dra in denna tjänst i framtiden. Vad skulle jag vara idag utan all info ni gett? Ha en bra dag!!
Because I'm happy <3

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
Ungdomsinformatören Jenny svarar
Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
24.04.2015
Hej, Tusen tack för dina fina ord. <3 <3 <3
Det är just sånt här som gör att vi igen hittar inspirationen och att vi är säkra på att vi har väldens bästa jobb. Vi gör vårt bästa och hoppas att vi kan hjälpa er. Ibland kanske vi inte kan ge det svar som ni vill ha, men vi vill ert bästa och vi vill att allt ska gå bra för er. Om ni tänker göra saker som kanske inte är så bra för er så måste vi få säga stopp.
Många många måga varma kramar från oss alla på kontoret,
Ungdomsinformatörerna Sanna, Liselott och Jenny, Hälsovårdaren Annika och Socionomstuderande Sofia