Vad e de fö nå?
23.10.2021
Ja förstår int va ska er logo föreställa ? Ser ju ut som en snopp men förstår ju att de inte är det men vad är meningen me den? Varför bestämde ni er för en sån?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
25.10.2021
Hej,
Nej, vår logo föreställer inte en penis utan hörlurar. Det har att göra med namnet "decibel", och att ungdomars röst skall få bli hörd. Men logon och namnet bestämdes långt före vår tid så det är ingenting vi har varit med och bestämt.
Men på sätt och vis kan jag tycka att det är bra om människor kan se lite olika saker i logon, så är det samtidigt en påminnelse om att man kan fråga om vad som helst här.
Kram,
Tessi