Varför
25.11.2021
Varför svarar ni inte på alla frågor jag har frågat typ 2 frågor och ni har inte svarat men folk som har skickat efter mig svarar ni på dem?

Ungdomsinformatör Kix svarar
25.11.2021
Hejsan!
Vi siktar på att svara på frågor inom fem arbetsdagar. Frågorna blir besvarade vartefter experterna har passligt att svara på dem, alltså att vissa experter har tid att svara snabbare än andra, beroende på om de annars har mycket jobb eller sånt. Det här varierar lite, vilka som kan svara snabbt och inte. Därför kan frågor om ett visst ämne få svar snabbare fast det blivit skickat in senare än en fråga om ett annat sorts ämne. Men alla frågor blir nog besvarade.
Ber om ursäkt om du känner att du fått vänta, ifall dina frågor är sådana som jag svarar på så kommer du antagligen få ditt svar idag, eller senast imorgon (beroende på hur många som är före i kön av de frågor som jag tar), för det är allt jag kommer jobba med dessa dagar. :) Det har varit hektiska veckor nu med många skolbesök (vilket ju är jättekul men tar tid) och jag vet att jag nu har en del frågor som är på sjätte dagen för jag har helt enkelt inte hunnit. Beklagar! :( Just nu har vi också en person sjukskriven på jobbet, vilket också påverkar tempot till en viss mån eftersom det betyder fler frågor måste skickas vidare utanför huset.
Mvh, Kix