Vart är frågorna & svaren?
18.08.2014
Hejsan, jag undrar varför man inte kan se frågorna vid underkategorierna? Alltså då man klickar Våga fråga, sedann frågor och svar och sedan väljer man t.ex Kärlek & sex och typ kärleken och parförhållanden. Kan inte se då jag är via datorn hlr, är det bara så för mig? Håller ni på att "renovera" här eller något?
Tacksam för snabbt svar, ni är bäst!:)
Undraren

Ungdomsinformatören Liselott svarar
19.08.2014
Hej!
Jättebra att du meddelade oss! Vår kontakt Tina på webbfirman vi anlitar råkade se din fråga (hon är också Storasyster här) redan imorse och har mejlat oss att de genast kommer att kolla upp vad som hänt! Så förhoppningsvis har de fixat problemet så snabbt som möjligt! Tack igen! :D
Hälsar ungdomsinformatören Liselott
Hej igen!
Nå nu borde det funka! Datakillarna har knapprat med sina magiska fingrar och nu borde allt vara i skick igen! Tack än en gång för att du gjorde oss uppmärksamma på det här (vi ungdomsinformatörer sitter faktiskt mest och jobbar med webbverktyget där vi har alla frågor och kikar inte på själva webbsidorna så ofta :/)!
Hälsar Liselott