VS Body mist
27.12.2013
Hej! :) Undrar bara över en sak, har nu ett tag velat ha en/flera body mister från Victoria's Secret, men det finns ju inte o köpas i butik i Finland :/
Min vän skulle ha köpt från Åland (var på Åland kan man köpa?) med där kostade de 24 €...
Så kollade på netet och hittade Nordicfeel, vad vet ni om den sidan? Är den pålitlig? Kan man beställa därifrån?
Eller har ni andra förslag var man kan beställa?
Och så en annan sak, det var en reklam på TV:n om en sida på nätet var man typ kunde beställa allt från en och samma sida, vad hette den sidan? För skulle vilja beställa VS produkter & nånting från ELF, och kanske från MiniIntHeBox (de har så 7kt billiga iPhone skal där, och SNYGGA! )

Ungdomsinformatören Sanna svarar
30.12.2013
Hej, jag kollade Nordicfeel.fi och den ser helt ok ut tycker jag. Det löns ju att du tar från Finland och inte från Sverige, men det hade du säkert tänkt också. Det fanns ju olika betalningssätt både räkning, via banken eller kreditkort mm men du behöver nog ha en förälder eller vårdnadshavares godkännande eftersom du är så ung. Fast du kanske har bankkort så har du inga nätkoder så att du kan betala via nätbanken.
Ett annat ställe där du får Body Mist är parfyymi.fi där är priserna eventuellt lite billigare än på nordicfeel.fi Jag har själv beställt just Victorias secret body mist från parfyymi.fi och det gick snabbt och enkelt. Men man ska ju vara 18 år för att få beställa, så ta mamma eller någon till hjälp :)
Jag undrar vad för sidan det var som du sett i reklmen, vi har försökt fundera här men inte kommit på nåt. Var det i Finlands eller Sveriges tv? Sätt i kommentarerna så funderar vi vidare :)
Lycka till, hälsar ungdomsinformatören Sanna