Blodådror
15.04.2025
Ja börjar bli lite oroli fö som blodådrona på mina armar (armbågana ti händena) syns jätte tydlit
Alltså som står ut från armana tilome
Ja ha börja träna mera under typ 3/4 månader, kan de ha nå å göra me de??
Snälla svara snabbt ja e lite rädd Orolig

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
28.04.2025
Hej,
Förlåt att du har fått vänta på ett svar.
Det är inte farligt i sig att blodådrorna är synliga, och i ditt fall skulle jag anta att det handlar främst om att du har väldigt lite underhudsfett som gör att ådrorna syns bra. Det är inte alls ovanligt att blodådrorna är synliga om man tränar musklerna och har lite underhudsfett. Med andra ord tror jag inte att det är någonting som du behöver oroa dig över och jag tolkar det inte som ett tecken på att någonting skulle vara "fel".
Kram,
Tessi