Behöver akut-hjälp!
04.11.2017
Hej!
Jag vet att man ska skriva sin fråga här, men vågar ej och vill inte att alla ska kunna se så tar den privat med er... Nervig tjej på väg in i tonåren

Ungdomsinformatören Liselott svarar
07.11.2017
Hej Nervig tjej på väg in i tonåren!
Nu är det ju tyvärr så att vi har jättesvårt att svara på frågor som helt är ställda i hemliga rutan, eftersom vårt svar ju syns på nätet. Så nu har jag två förslag för dig att välja mellan:
1) kan vi få svara fritt på din fråga i alla fall, utgående från det du skrev i hemliga rutan? Skriv som kommentar här på din egen fråga ifall det är okej. Minns att vi får massor och åter massor av frågor varje vecka, så de försvinner snabbt in i mängden av de snart 17.000 frågor som finns i arkivet. Ingen kommer att känna igen dig.
2) kan du hitta stöd och råd för din fråga i någon/några av våra informationssidor? Tex i kategorin Parförhållandet finns det väldigt många goda tips - och även om de kanske inte hjälper nu är de väldigt bra att känna till inför framtiden.
Hälsar Liselott