Förklara min kärlek (12)
25.08.2015
Då säger jag det vid nå "speciellt" tillfälle. Vill inte bara säga det rakt ut. Jag försöker hitta på saker med henne innan tror jag. Men när vet jag inte.
Ger er fortfarande tummen upp för allt ni gjort för mig! Och jag gillar kommentarerna från andra också! Får tummen upp ni också!

Ungdomsinformatören Jenny svarar
Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
26.08.2015
Hej,
och tack!
Vi önskar dig lycka till och hoppas att allt går som du hat tänkt -att tjejen känner likadant för dig. Hoppas också att den speciella stunden kommer snart, så att du inte behöver vänta länge till. Ibland gäller det väl bara att ta risker, för att kunna framskrida åt det hållet man gärna vill gå...annars kan det hända att man ännu om några år, plötsligt upptäcker sig stampa på samma ställe -inget fel med det egentligen, men ofta brukar man sedan ångra och grubbla över att man inte gjorde som man hade tänkt och börjar fråga sig varför? och vad om?
Vi håller tummarna!
Hälsar ungdomsinfromatörstjejerna Jenny, Liselott och Sanna