Fuckboy?
02.01.2017
Hej, jag undrar hur man vet om en kille är en " fuckboy " om en kille liksom bara leker med en. Jag chattade med en kille kanske 2 dagar sådär lite längre annars har vi bara skickat kort typ va gör du och sånt. Sen träffades vi och han ville mysa och kramas o h sådant och vi pratade en massa och så sov han över för att han inte slapp hem och vi mös och pussades på natten och han tog mig på röven å brösten. Nästa dag var han tvungen att åka hem som vi båda visste från tidigare då han bor i en annan stad och nu har det gått 4 dagar och han skickar åt mig varenda dag och säger att han saknar mig och att han hade behövt stanna här i min stad för att han saknar mig och sådant men jag är orolig om han skulle råka vara en så kallad fuckboy för orkar inte med det isåfall. :

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
02.01.2017
Hej,
Det finns nog inget vattentätt sätt att veta om nån är en fuckboy eller inte. Det bästa sättet att ta reda på det är nog att fråga rakt ut vad han har ser för framtid för er, eller hur han ser på dig. Då har han ju en möjlighet att svara att han inte vill ta det så allvarligt utan bara leka lite - om det är det han vill.Jag förstår att det känns som ett risktagande att bli intresserad av en kille då man inte känner till riktigt vilka hans intentioner är, men å andra sidan kan man ju inte veta vilka de är om man inte frågar.
Fortsätt att chatta med honom och lär känna honom, och nästa gång han kommer till din stad och ni träffas kan du fråga honom. Det behöver ju inte betyda att du friar till honom, utan bara att du vill veta hur han ser på er relation. Jag tycker inte att det är en konstig eller irrelevant fråga, och det är ju ingen svår fråga att svara på. Och tills ni ses får du ju fundera på hur du känner för honom och vilken sorts förhållande du vill ha.
Tala om saken. Om han bara är ute efter att ha lite kul så måste han ju kunna medge det, och om han vill ha någonting mer seriöst så vill han antagligen att du skall veta det. Hur det än är så är det ju viktigt att du vet.
Kram
Tessi