Gillar han mig?
01.05.2015
Hej jag var på Valborg igår med några kompisar, min ena tjej kompis då hade med sig en kill kompis, som var hur snäll som helst och enligt mig så va han ganska på mig, ville stå vid mig, väldigt nära, reta mig, putta mig, som han inte gjorde med de andra tjejerna som va där, fick även hans keps för att jag frös om huvudet osv. Sen ville han ha en kram när jag skulle hem, han var full men han visste vad han sa och gjorde, så tror inte de berodde på de, isf att han vågade mer. För i början vågade han inte säga så mycket då han bara kände min kompis och hennes kille.
Jag vet inte om han har tjej, men han sa flera gånger att jag va singel som att han ville påpeka de? Och han lät glad när han sa de? Men hursomhelst så har han en bild på hans ig på han och en annan tjej från 25 veckor tbx när dom kysser varandra. De är fortfarande vänner på ig. De kan ju ha tagit slut vänskapligt så han har kvar dom? Ska jag fråga honom om han är singel? Tig dock inte hans nummer men..de känns bara som att han "ville mig nått" på Valborg..han va verkligen underbar.
(Han började även följa mig på instagram sen)
Kram J

Ungdomsinformatören Sanna svarar
06.05.2015
Hejsan, ursäkta att det dröjt med ditt svar. Jag skulle säga: Kör hårt! Det verkar helt klart som att killen gillar dig, allt tyder ju på det. Men såklart kan du ju börja med att fråga om han är singel, så där bara för sakens skull. Att han har en bild som är 25 veckor(!) gammal där han kysser en annan tjej tycker jag du ska strunta i. Han har ju levt ett liv även innan han träffade dig, det har ju säkert du också ;) Som sagt var, jag tycker du ska smida medan järnet är varmt, som man säger. Du ska kanske inte vara för på, men visa ändå att du är intreseerad så kanske han kan ta nästa steg.
Jag önskar er all lycka <3
Kramar från ungdomsinformatören Sanna