Hej
17.01.2016
Hejjag är kär i 4 tjejer iklassen(vet att 3 av dom inte gillar mig) Men den sista ska jag fråga chans på en har jag redan försökt med men svaret blev nej tycker ni jag ska försöka igen fast på en annan?! Svar snabbt! Igen

Ungdomsinformatören Liselott svarar
Sjukskötare och socionom Alexandra svarar
18.01.2016
Hej på dig,
visst kan du fråga chans på en tjej om hon har fångat ditt intresse och du är kär! Det är bra att visa sitt intresse, kanske är hon intresserad av dig också men inte vågat visa det eller säga något. Det är väldigt modigt av dig att våga fråga chans och antingen svarar hon ja eller så svarar hon nej. Blir det ett nej så har du ändå vågat göra ett försök och det är starkt gjort! :)
Du kan läsa mer om att flirta Här . Där kan du också hitta lite tips på hur du kan gå tillväga.
Lycka till!
Kramar från praktikanten Alexandra