hjäl mig!
25.12.2013
Hej! Jag är förälskad i en tjej men tror inte hon är kär i mig... jag har försökt att vara med henne så mycket jag bara kan... vet inte vad jag skall göra så att hon börjar älska mig HJÄLP MIG!!!

Ungdomsinformatören Sanna svarar
27.12.2013
Hej, va kul att du hittat någon att bli kär i, ljuvligt!!!!
Vi har ju skrivit en hel massa om hur man kan flirta och olika tecken att kolla ifall ens känslor är besvarade, om du inte redan läst allt, så kolla HÄR
Men överlag är det nog att du tittar "lite för länge" på henne, gärna i ögonen. Visar att du gillar henne, ler när ni möts, säger hej, pratar, gärna vistas där hon är osv. Försök på alla sätt att visa vilken trevlig och kul kille du är :) Mera kan man inte göra, man kan ju inte tvinga någon att bli kär i en heller, tyvärr. Men jag håller tummarna för att det ska gå bra och att hon ska besvara dina känslor.
Lycka till kramar från ungdomsinformatören Sanna