Hjälp mejjj
29.12.2017
Tja! Jag har ett problem, jag är på gång med en pojke och vi är med varandra varenda rast i skolan och kramas och håller på men jag skulle vilja pussa honom men jag vet inte hur ja ska hitta ett bra tillfälle och vad jag i sådanna fall ska göra eller hur. Snälla hjälp:D Fjortis

Ungdomsinformatör Ida svarar
02.01.2018
Hej,
Va roligt att du har träffat någon som du tycker om. Jag kan tänka mig att han tänker precis samma som dig och funderar hur han skall göra de och när. Eftersom ni umgås varje rast så kommer du säkert att hitta ett tillfälle. Dessutom om ni kramas och håller om varann, så är ni ju redan nära varandra. Så när du kramat om honom, se honom i ögonen, luta dig fram och ge honom en puss.
De kommer att gå fint! Lycka till! :)
Hälsningar Ida