Jag har en sjuk fetisch
25.09.2015
Jag har en sjuk fetish för motionerings cyklar och det börjar påverka mitt gym liv när jag ser en tjej/pojke på en av dem så kan jag inte låta bli att kolla bort då svetten rinner ner längs ryggraden och röven guppar på den hårda sitsen snälla hjälp jag kan inte sluta onnonera till tanken på tränings cyklar SjukPojke69

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
29.09.2015
Hej.
Onekligen en av de ovanligare sexuella böjelserna, men knappast sjuk eller farlig. Jag är inte alldeles säker på om det är personerna på cykeln eller själva cykeln du tänder på? men det spelar sist och slutligen inte så stor roll. Alla är vi olika och tänder på lite olika saker, grundregeln är kanske att så länge det inte skadar någon så är det helt ok. Och det att du onanerar då du tänker på träningscyklar skadar ju varken dig eller cyklarna så det är bara att fortsätta.
Kram
Tessi