Kär...
08.04.2014
Måååå är det alltså möjligt att en som är två år äldre är kär i mig, eller i alla fall verkar intresserad av mig. Svara snälla snabbt! Ha en skön dag av våren. Al

Ungdomsinformatören Liselott svarar
11.04.2014
Hej Al!
Naturligtvis är det möjligt! Varför i hela friden skulle det inte vara det? Man "klickar" för olika människor oavsett ålder, men sedan kanske förståndet sätter stopp för känslorna ifall skillnaderna och hindren är för stor. Men utan att avslöja era åldrar, så befinner ni nog er troligen på ungefär samma nivå i livet, i ungefär samma livsskede, och det ger bättre förutsättningar för ett bra förhållande. Visst är ett år under tonåren jääättelångt och man kan utvecklas massor under en kort tid, och visst är utveckling och mognad individuell - men för att dra till med en stereotyp, så brukar ju killar mogna lite långsammare än tjejer ;)
Nä, go for it du bara! Njut och tro på dig själv! Klart att du är värd att bli omtyckt!
Hälsar ungdomsinformatören Liselott, som också önskar dig en fin vårdag (okej, lite grått här i Smedsby just nu, men det tar sig nog :D)