kär
07.03.2015
Hej! Jag tycker om en pojke men jag vet int om han tycker om mig... vi chattar nog och skickar t.o.m "puss-smileysar" ibland. Och han har sagt att jag e gulli och sådär men jag vet ju int vad han känner fö mig...
Va ska jag säga ti honom? Jag tänker på honom jätte myki. Jag vågar ju int säga att ja e kär i honom direkt.
Hur ska jag få veta hur han känner fö mig? orolig

Ungdomsinformatören Sanna svarar
13.03.2015
Hejsan, det låter ju nog som att han gillar dig. Nu vet jag ju inte om ni går i samma skola eller bor nära varandra. Men kanske ni ändå träffas nånstans. Vi har ju en massa flirt tips och tips på hur man vet om nån är kär/intresserad av en. Läs mera HÄR. Många tycker kanske det är lättare att säga sånt här via nån chatt eller sånt, men såklart är det ju bra om man vågar ta det f2f också. Läs våra tips på hur man flirtar så vet du lite vad du kan säga och göra så att han förstår att du är intresserad. Så kanske han tar första steget sen till att det ska bli något mera mellan er.
Titta lite extra länge i ögonen, le mot honom säg hej då ni möts och kanske låssas röra i honom så där i misstag, sånt brukar funka bra.
Jag håller tummar och tår att det går bra <3
Många kramar från ungdomsinformatören Sanna