Komma i rummet
21.04.2025
Vad kan jag göra av mitt torkpapper när man torkat sig efter att man kommit? Jag vill inte slänga det i vanliga papperskorgen eftersom någon annan kan se och jag vill inte börja springa i huset eftersom mina föräldrar ofta går och sover efter mig så då vill man ju inte gå med stånd och borttorkad sperma när de är vakna... vad kan jag göra? Bauhaus

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
30.04.2025
Hej.
Jag tycker inte att det är någonting konstigt med att man slänger papper i papperskorgen efter att man har använt dem? Jag vet förstås inte hur din familj är men som förälder kan jag konstatera att jag hittills aldrig har anlyserat innehållet i mina barns papperskorgar och huruvida papperstussarna har använts till att torka snor, spilld mjölk eller kroppsvätskor. Så jag tror inte att någon annan skulle fundera så mycket över dina papperstussar och vad det är du har torkat upp. Krångla inte till det.
Kram,
Tessi