Längdskillnader
27.01.2015
Jag och en kille som jag är på g med. Allt är helt perfekt och jag vet att vi passar super bra. Men det enda problemet är längdskillnaden. Jag är 154cm och han runt 180. Kommer det inte bli lite problematiskt vid vissa tillfällen. Visst kan de se komiskt ut men de är okej. Men t.ex om man vill stå och kyssas. De kmr ju typ inte gå. Om jag står på tå och han böjer sig lite. Men åhh...vad ska jag göra... kort-tjej

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
28.01.2015
Hej Kort-tjej! Det kommer att gå hur bra som helst! Är man kär så är väl typ 30 cm längdskillnad inget problem! :)
Värre skulle det väl ha känts om du var typ 30 cm längre än honom? Men sådana par finns också - och de är hur kära som helst!
Jag pussas varje dag med min man som är typ 30 cm längre än mej - utan bekymmer! Jag kan lik en lady stiga upp på tå och han kan likt en gentleman böja sig ner eller lyfta upp mej! Då får du verkligen känna dej kvinnlig! ;)
Är känslorna rätt så spelar storleken ingen roll!
Lycka till!    Med vänlig hälsning,  Annika    barnmorska - hälsovårdare     som gillar långa mörka män! ;)