Lesbisk
31.08.2014
Hej! Vill först säga hur bra er sida är <3
Jag har med många om och men accepterat att jag är lesbisk har vetat det i typ 1 år men har vägrat acceptera att jag inte är så hetero om vi säger så. har mått riktigt skit. Ja har önskat att jag inte var gay men man väljer ju ingen läggning man har så.Jag har också haft självmordstankar och så men nu är de helt borta för jag har accepterat att jag inte är straigt och nu har jag hittat en tjej som ja älskar, hon är mitt allt <3
Vet ni något ställe dit man kan fara om man är hbt? typ som stockholms egalia
behövde egentligen bara skriva av mig
puss o kram <3 kär o galen
"Storasyster" Mizza svarar

Ungdomsinformatören Sanna svarar
01.09.2014
Hej, vi väntar på svar från en av våra experter.
Hälsar ungdomsinformatören Sanna
Hej fina du!
För det första vill jag börja med att säga att det är underbart att du har hittat någon som du älskar! Kärleken är fantastisk oavsett läggning och kön :)
Jag tycker att du ska höra med Regnbågsankan rf. Det är en förening som jobbar för hbtqi personers välmående i Finland på svenska. De har en hemsida, www.regnbagsankan.fi , och så finns de på Facebook, https://www.facebook.com/regnbagsankan . Där finns kontaktuppgifter till bland annat Regnbågsankans ordförande som säkert gärna svarar på frågor och tar emot förslag och idéer. :)
På Regnbågsankans hemsida finns också en lista på vilka samarbetspartners föreningen har, http://www.regnbagsankan.fi/om-foreningen/sammarbetspartners/ .
Många lycka till och varma höstkramar!
Maritza