Samlag
25.03.2014
Hej! Jag och min pojkvän har varit tillsammans snart ett år och varje gång vi har samlag så kommer han väldigt tidigt. Är det något som ändras med åldern eller kommer det alltid vara så? DSC

Ungdomsinformatören Sanna svarar
03.04.2014
Hej, DSC
Det kan nog vara ett rätt så vanligt "problem" för många unga killar. Det kommer med tiden att han lär sig att kunna "hålla igen" så att han kan hålla på längre. Helt enkelt en sak som ska övas upp. När killen är yngre så är han mera på och så är det så skönt att han inte kan hejda sig och dra ut på det och så kommer han lite för fort så att tjejen inte hinner med. Man kan försöka dra ut på förspelet, eller kanske mera att han "värmer upp" dig lite längre innan han kommer in i dig så att du kanske har lättare att hinna med och inte ska behöva känna dig lurad på konfekten. Ni kan ta en paus när det börjar hetta till så att åtm han hinner dra efter andan en stund och lugna ner sig så han klarar sig en stund till. Eller byta till munsex mm en stund. Han kan klämma med tumme och pekfinger runt ollonkanten mellan ollonet och förhuden, det kan lite dämpa, eller så försöker han tänka på farmors döda katt när det börjar kännas som att nu kommer han snart. Sen finns det också kondomer som är lite bedövande de finns att köpas på Pasante.fi
Övning ger färdighet också med sånt här :)
Hälsar ungdomsinformatören Sanna