Snälla hjälp mig
29.09.2015
Hej Decibel!
Jag har ett mycket stort problem. Jag vet att ni har svarat på detta ämne förut. Det handlar om att jag kommer för snabbt. Jag har försökt "träna" jag har försökt med det som ni senaste tipsa mig (medlet att lägga på penisen) men det hjälper inte heller! Och jag och min flickvän tycker det är jätte jobbigt. Mest jag!
Då vi skall ha sex så jag hinner inte ens stoppa in den, eller jag stoppar in den och sen kommer jag. Jag vet inte varför det bara händer och jag tycker det är jätte jobbigt. Det leder till att jag inte kanske vill ha sex längre osv...
Har tänkt ta kontakt med en läkare för det verkar finnas något piller för detta.. Men kommer det hjälpa eller kommer det alltid vara såhär? Jag orkar iallafall inte om det skall vara såhär. Tack för svar.
Killen. Killen

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
30.09.2015
Hej,
Eftersom du har testat hmmaknepen redan så tycker jag att du skall gå och tala med en läkare om saken. Om du går till en privat läkarcentral så kan du ju boka tid direkt till en urolog, men det kostar förstås mer att gå privat och garanterar nog inte att du får bättre hjälp, så det går lika bra att boka en läkartid via hvc eller via din skolhälsovårdare.  Alla läkare är nog vana att tala om dessa känsliga saker, så du behöver inte alls känna dig pinsam över det.
Boka en tid redan idag så får du det ur världen!
Kram,
Tessi