stupid pojkvän
24.12.2013
Jag tycker verkligen att det inte är okej att ens pojkvän tittar på porr det är ju hur eklit som helst och man känner sig värdelös. Om man är singel okej lite roligt kan vel pojkarna få ha och titta på det där överdrivna sidorna men sen kan de ju tro att det ska va sådär fast det är helt fake. Hur kan en pojkvän titta på andra nakna flickor som stönar jag blir bara så himla arg !

Ungdomsinformatören Sanna svarar
27.12.2013
Hej, jaaaaa suck jag förstår dig så väl. Man tycker ju att en kille som har flickvän inte skulle bry sig i att kolla på porr. Men vi borde få en killes kommentarer för att få veta vad det ändå på nåt sätt tycks ge. Vi har ju många gånger skrivit att det är så synd då många som sett på porr tror att det är som i verkliga livet. Men det går ju sällan till i verkligheten så som på film, vet vi ju annars också ;)
Skådespelarna i porrfilmer och oftast opererade och tillfixade på olika sätt och dessutom kan man ju med kamerans hjälp snygga till lite här och där. Det mesta är ju också såååå överdrivet i en porrfilm. Det är mycket lite i en porrfilm som speglar det som på riktigt händer mellan två personer som älskar varandra så mycket att de vill ha sex tillsammans. Det kan hända att du inte får din kille att sluta se på porr, men du kan ju ändå visa på alla sätt att du inte gillar det. Men det viktigaste av allt, känn dig aldrig värdelös gentemot kvinnorna i filmerna, du är en verklig kvinna medan de bara finns på film. Du vinner i alla fall!!!
Jag har tyvärr inget bättre svar att ge dig. Om du förbjuder honom att se på porr blir det antagligen bara värre, vi människor funkar ju tyvärr på det sättet :(
Hälsar ungdomsinformatören Sanna