Sumpat allting..
20.10.2013
Hej igen! Jag skrev frågan "knepig kille" och nu har jag då träffat han och jag är så arg på mig själv!!!
Han var väldigt blyg och även jag är lite blyg och jag orkar inte berätta allt i detalj men vi prata typ inte någonting med varandra. Vi kolla på varandra några gånger och han va så mycket i verkligheten och med sina kompisar va han liksom sig själv. Alltså vi va inte själva då. De va han o två av hans kompisar och jag och tre av mina kompisar. Ja, jag har ju berättat om det i förra frågan om hur jag lärde känna honom osv.. När vi åt inann vi skulle på bion så snacka vi inget sen på bion så satt jag bredvid honom vilket min kompis o hennes pojkvän(en av dom som va med) hade bestämt. Han pratade under filmen och typ kommenterade vad dom gjorde i filmen det var en skräckfilm så han liksom svor och sånt och jag vet inte om det var mig han snacka med när han sa det eller om han snacka med sig själv.. Haha men det kändes bara som om de va något mellan oss men jag vet inte om jag inbilla mig.. När vi skulle dra var det bara pinsamt men vi alla kramades liksom och så.. Men han hade sagt till min kompis som va tsm med hans kompis att han är väldigt blyg och jag märkte det och jag ångrar att jag inte sa eller gjorde någonting och nu är det försent jag har sumpat allt och jag vet inte om han kommer ge mig en ny chans.. Jag tänkte fråga ngt om jag sumpat allt och han vill träffas igen eller ska jag vänta tills han skriver? Jag vet inte vad jag ska göra hatar mig själv så mycket just nu!!! Att min blyghet alltid ska sumpat det för mig jag är ju inte sån egentligen när jag lär känna personen.. Vad ska jah göra? Gillar han så mycket och jag kan inte bara glömma honom så, jag orkar inte med det längre..! Hon

Ungdomsinformatören Sanna svarar
25.10.2013
Hej, jag tycker inte att du sumpat något åtm inte av det som du skriver. Det låter helt klart som att han kanske kan vara lite intresserad av dig. Han beteende på bion tycker jag tyder på att han blev nervös av att sitta bredvid dig och att han inte riktigt visste hur han skulle vara. Jag tycker inte att något av det du skriver tyder på att något skulle vara sumpat. Och varför skulle allt vara för sent nu? Har han flyttat till andra sidan jordklotet, eller har du? Han har väl inte försvunnit för evigt? Det kommer alldelels säkert flera chanser för er. Om ni båda är sådär blyga av er så kan det ju vara lite svårt att få till det, men försök chatta med honom, eller få kontakt på något sätt. Börja inte fråga om du sumpat nåt eller liknande, det låter lite för på tycker jag. Fråga om niska hitta på nåt igen, kanske bio eller nåt. Eller så kan du kanske fråga vad han ska hitta på i veckoslutet. Mera flirt tips hittar du på våra informationssidor här:http://www.decibel.fi/information/karlek-and-sex/karlek
Lycka till, jag håller tummarna! Hälsar ungdomsinformatören Sanna