Vill dansa (3)
22.06.2015
Hej! Först och främst så måste jag bara tacka så otroligt mycket! Den länk som du skicka gjorde mig så glad. Det var precis vad jag var ute efter! Foxtrot och bugg! Jag tackar igen.
Men problemet är ju då tyvärr att det ligger alldeles för långt bort från där jag bor...
Tyvärr.
Dom ställen jag skulle kunna tänka mig röra omkring är borta vid "Hälsingland" eller lite utanför.
Men jag är fortfarande glad att jag hitta sidan. Kanske kan fråga dom på deras E-mail om dom vet nånting som ligger nära "Hälsingland" eller i.
Jag är ändå nöjd!:)

Ungdomsinformatören Jenny svarar
24.06.2015
Hej!
Roligt att höra att du är nöjd! :) fast jag i svaren hela tiden har utgått från den kommun som du har kryssat för i frågeformuläret ;) därför blev dansställena lite långt ifrån dig -sorry för det!
Det kan ändå som sagt vara bra att du utvidgar perspektivet lite och tittar dig runt för att se litet av allt som finns inom branschen -inte bara fokusera dig på en sorts dans. För då kan du möjligen hitta sådana personer till ditt liv, som du får vänner av och förhoppningsvis får veta mera om dans och olika dansställen då ni har samma intresse.
Kanske dessa ligger närmare dig:
Nimbus Dansklubb
Arbetarnas bildningsförbund/Kurser
Dansoteket
Dansskolan Glada Hudik
Vi här på Decibel känner inte så jättebra till de ställen som finns i Hälsingland, så kanske du kunde fråga lite mera om dem på motsvarande ungdomsportal där hos er, nämligen Umo.se. (Klicka på namnet här så kommer du till sajten).
Ha en fin fortsättning på sommaren!
Hälsar, ungdomsinformatören Jenny