Makukondomi
15.12.2022
Voitteko kertoa vähän makukondomeista? Itse en tiedä niistä mitään. Olen ollut yhden kivan tytön kanssa jonkun aikaa, ja tyttö kertoi minulle sellaista, että haluaisin päästä kokeilemaan sitä. Hän antaisi minulle suuseksiä, jos löytäisin jostakin mansikan tai vaniljan makuisia kondomeja. Mistä niitä saa? Ovatko kalliita? Onko niissä yhtä ohuita kuin tavallisissa kondomeissa? Jos niissä säilyy maku, minulla olisi edessä tosi kuuma ja kiihottava kokemus.
Stinke

Ungdomsinformatör Stinke svarar
16.12.2022
Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Makukondomeja on paljon erilaisia, riippuen valmistajasta. Makukondomeja on myynnissä sileinä, juomutettuina, suorina, muotoiltuina, lateksittomina, värillisinä sekä värittöminä. Makukondomit voivat herätellä seksin aikana erilaisia aisteja, kuten maku,- ja hajuaistia. Mansikan sekä vaniljan makuisia kondomeja on saatavilla hyvin; niitä valmistavat turvalliset sekä tunnetut kondomimerkit, kuten RFSU.
RFSU:lla on esimerkiksi paketti, joka sisältää 30 erilaista kondomia. Kyseinen paketti sisältää mm. 5 mansikan,- sekä 5 vaniljan makuista kondomia, + tietenkin 20 kpl muunlaista kondomia, joista viisi on mainitsemaasi/kaipaamaasi ohutta kondomia. Internetistä ostettaessa tällainen paketti maksaa n. 20 euroa, jolloin yhden kondomin hinnaksi tulee 0,66 e.
RFSU ei ole ainoa, joka tekee makukondomeja. Tunnetuista merkeistä esimerkiksi DUREX valmistaa myös paljon erimakuisia kondomeja. Useimpia makukondomeja voit ostaa Internetistä. Turvallisia sivustoja ovat mm. kaalimato.com sekä sinful.fi. Lisäksi mm. kondomiverkkokauppa.fi:ssä on laaja valikoima. Internetistä tilattaessa tulee kuitenkin muistaa mahdolliset postimaksut.
Mikäli muu kuin mansikan tai vaniljan maku kelpaavat, on esimerkiksi RFSU:lla ohut makukondomi, makuna pina colada tai vadelma.
Suuremmista marketeista, kuten Prisma tai Citymarket, voi myös löytyä myös makukondomeja. Rohkeasti vain hyllyille katsomaan!
Makukondomit voivat olla hauska lisä seksielämään, mutta eivät ne karkilta maistu. On eri asia syödä mansikka kuin antaa suuseksiä mansikanmakuisen kondomin läpi. Sanon tämän vain siksi, että et pety turhaan. Toivon silti sinulle ja teille mukavia hetkiä ja hienoa, että muistat huolehtia ehkäisystä sekä supuoliterveydestäsi!
Terv. Stinke