Blir kåt på djur!
07.01.2019
Hej jag har en ganska pinsam sak jag blir kåt på djur! Jag har en stor hund som heter Kulan och han gillar att hoppa upp på en och slicka. En dag så var jag ensam hemma med Kulan och jag låg i min säng och onanerade Kulan låg nere vid mina fötter och vilade. Jag såg att han började kolla på mig och när jag kollade på hans penis så såg jag att den höll på att komma ut den var så stor och det kändes som att jag blev kåt på det. Han ställde sig upp i sängen och gick mot mig och luktade konstigt han kollade ner på min snopp och sen försöka han lukta på den men jag tog bort hans huvud. Han försökte om och om igen sen tillslut kunde jag inte hålla tillbaka och han började slicka på min snopp jag stönade till det var så skönt. Men tillslut så tog jag bort honom o då såg jag att hela hans penis var ute och den var typ 20 cm lång! Jag vart kåt på det men satte mig upp och runkade vidare han gick typ bakom mig men jag tänkte inte på det. Helt plötsligt så kände jag hur han puttade mig framåt och på sig på min rygg jag försökte få bort honom men han var så stor. Jag kände något varmt som nuddade min rumpa lite o sen helt plötsligt kände jag något varmt och långt köras rakt upp i min anal! Jag stönade jätte högt och han började pumpa jättesnabbt och det gjorde ont samtidigt som det var skönt. Tillslut så slutade han och jag kände något varmt som strömade in i mitt rövhål han hade kommit i min röv. Han låg på mig i kanske en kvart och till slut så gick han av det strömmade ut sperma ur min anal och det var jätte skönt sen började Kulan slicka det ur mitt rövhål. Jag kollade på hans snopp och den var så stor jag tog den i handen och började suga av han efter den dagen har jag haft sex med Kulan fler gånger och jag känner mig kåt på djur vad ska jag göra ?! Djur sex

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
14.01.2019
Hej.
Jag tror att många människor ibland har sexuella tankar som de upplever att är förbjudna eller lite pinsamma. Och så länge de är endast fantasier så äger man rätten till dem, och de skadar ingen (annan än eventuellt en själv). Lagstiftningen kring att ha sex med djur varierar lite från land till land, men där du bor är det ett brott.
Mitt råd till dig är att försöka fundera över om det är möjligheten att ha sex med någon annan som gör att det känns spännande eller om det faktiskt är själva djuret? Det är möjligt att det skulle vara bra om du talade med någon om saken (t.ex. en psykolog), även om jag inser att tröskeln är väldigt hög att öppna sig om en sådan sak. Om du känner att du skulle vilja tala med någon så kanske du kan komma i kontakt med en psykolog via din vårdcentral.
Tessi