Drömmar
28.07.2018
Jag behöver hjälp att tuda en dröm som jag har drömt två gånger nu. Det är exakt samma dröm. Jag och en kille jag känner (4 år yngre än mig) är ensamma i ett rum och sen har vi sex, eller vi har nästan sex. Jag suger hans kuk en lång stund och sen precis innan han för in sin snopp i min alida vaknar jag. Detta har hänt två gånger, vad betyder det? Drömmaren

Ungdomsinformatör Ida svarar
01.08.2018
Hej!
Häftigt att du hade precis samma dröm två gånger, så jag kan förstå att detta är något du lämnade och fundera över. De finns många olika teorier och forskningar om varför vi drömmer och vad drömmarna betyder. Om du googlar om drömmar så hittar du massa olika teorier om vad drömmarna kan betyda, men kom ihåg att ta de med en nypa salt. Några frågor som du kan fundera på: Varför drömde du just om han? Har han känslor för dig? Har du känslor för honom? Har ni umgåtts mycket på senaste tiden? Pratade du med honom kvällen före?
För att du drömde att de hände intima saker mellan er så behöver inte betyda något, de är bara du som kan säga de isf. Ofta när man har drömt något och kommer ihåg allt så bra så känns de konstigt efter, de e nästan som om de hade hänt på riktigt. Drömmar är fascinerande och ofta skulle man vilja ha ett svar på varför man drömde den händelsen, men de är väldigt svårt att veta varför.
Kram, Ida