erektion i duschen med flickvän
21.02.2018
Hej
När jag duschar med min flickvän får jag erektion mycket enkelt. Jag vet att det är hälsosamt att få erektion men jag känner mig fortfarande lite generad sommaren

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
21.02.2018
Hej,
Det att du får erektion i duschen med din flickvän är precis som du skriver ett helt hälsosamt tecken, det tyder ju på att din kropp fungerar som den ska. Jag kan förstå att det får dig att känna dig lite generad och självmedveten, men jag tror inte heller att det är någonting som din flickvän upplever som obehagligt eller störande. Det bästa är nog helt enkelt att inte göra så stor sak av det utan bara konstatera att kroppen är vaken.
Hela situationen blir antagligen betydligt mer bisarr om du försöker dölja ditt stånd eller stressa över det. Försök att inte känna dig så självmedveten, din kropp reagerar exakt så som den ska reagera i den situationen, och då är det upp till er vad ni väljer att göra av det.
Kram
Tessi