Gnida snoppen mot tjejens underliv under sex
25.12.2013
Hej på er!
Det här med att killen tar ut snoppen och "gnider" toppen mot tjejens underliv under sex, kommer det från porrfilmer? Vet att många killar gör det, så även min pojkvän. Undrande

Ungdomsinformatören Sanna svarar
27.12.2013
Hej undrande,
Svårt att säga varför vissa/många killar brukar gilla att gnida ollonet mot tjejens underliv. En orsak kan ju vara om de känner att de snart får utlösning och vill fördröja det genom att dra ut och "ta det lite lugnt" en stund, då blir det säkert lätt till att de istället gnider sig mot yttersidan. Det kan också kännas skönt att få mera beröring på själva ollonet. För att du ska få veta exakt varför just din kille gör så måste du nästan fråga honom. Det kan vara så individuellt, men högst troligt gör de så för att det känns skönt :) Det brukar ju inte kännas obehagligt för tjejen heller ;)
Hälsar ungdomsinformatören Sanna