hej
05.05.2014
Hej! Jag är 14 årig flicka. Jag har varit ihop med en kille och vi knullade kanske 3 gånger i veckan, nu har vi gjort slut. Men jag vill knulla hela tiden! Är så kååååt! Okej... Att vara kåt betyder inte att mn ska knulla jag vet!!! Men jag skulle verkligen ha en knullkompis. Men vem? Vågar inte fråga någon :( isåfall om jag inte hittar ngn vad ska jag höra då? :'(((( hej

Ungdomsinformatörerna Liselott och Sanna svarar
12.05.2014
Hej hej!
Precis som hon som skrev kommentaren sa: onanera :) Det är den smartaste lösningen på mer eller mindre konstant kåthet och något som de flesta använder sig av för att hålla ut tills det kommer bra förslag på sängpartners. Att hoppa i säng med folk, oavsett om man har eller inte har känslor för personen ifråga, brukar leda till fler problem än vad den tillfälliga tillfredsställelsen ger som belöning och lättnad, så försök att behärska kroppen med förståndet för ett tag framöver. Tids nog dyker nog nästa kille du verkligen vill ha sex med upp. För det är ju ändå så att sex med någon man gillar och tänder på alltid är sååå mycket skönare än sex för sexets skull med random ansiktslös person. Okej att KK kanske är bättre än att plocka första bästa villiga person, men inte heller KK brukar vara helt okomplicerat, kravlöst och känslofritt. Men de problemen slipper du alltså ifall du går på upptäcktsfärd på din egen kropp och ser vad just du tycker om. Att få en orgasm nu som då, om än via självsex, ger också lycko- och må-bra-kickar åt kroppen som gör att man orkar bättre.
Hälsar ungdomsinforamtörerna Liselott och Sanna