ja sko vila knull
14.09.2016
ja e väldigt sugen på att knull men ja har int na flicko att ha sex mee å ja har alder hadd na brud. ja e liti blyg o sådii så ja fondera hur man sko kuna ha sex elder överrlag "ha kul" utan att baa runk.
å saan fondera ja å att omint anat så sku ja skaff ett fleshlight men hu sku ja få beställt heim ett toki utan att mamm o papp sko märk naa? 69

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
15.09.2016
Hej.
Du är nog långt ifrån den enda i din ålder som känner som du gör. Intresset för sex och den egna lusten kan vara jättestor, men man känner inte att man har ett tillräckligt bra sätt att få utlopp för den. Men det bästa tror jag nog är om man låter det ha sin naturliga gång - d.v.s. att du helt enkelt väntar tills du träffar en tjej du tycker om och då det känns rätt så har ni sex.
Det du kan göra tills du hittar en tjej som du vill vara tillsammans med är att ta reda på så mycket du kan om dig själv och vad du tycker om. Först och främst skall du köpa glidmedel om du inte redan har gjort det. Att runka med glidmedel kan vara en helt annan sak, och behövs även till nästan alla hemmagjorda sexleksaker. På Youtube kan du hitta massvis med videon om hur du kan göra en hemmagjord Fleshlight. (sök på "homemade fleshlight" så hittar du garanterat.)
Det är ofta lite knepigt att köpa en riktigt fleshlight då man är i din ålder eftersom de flesta sexbutiker har en åldersgräns på 18, och det inte nödvändigtvis är så lätt att handla saker på nätet, men testa att göra en egen så kan du skriva in pånytt sedan och brätta hur det gick :)
Jag förstår att du är otålig och gärna skulle vilja ha sex på riktigt, men en förutsättning för det är ju att du skulle ha en tjej att göra det med, så tills dess tycker jag att du skall försöka njuta av dina fantasier och av att gå omkring och vara kåt - det är ju en fantastisk känsla!
Kram
Tessi