klämmt snoppen
24.05.2024
jag lyckades klämma min penis i bil dörren när jag skulle stiga ut från lite myskväll med hen. min penis är svullen och det tar ont. xx

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
27.05.2024
Hej,
Jag har anledning att tro att din fråga inte är så seriös, men bra att du hittade hit så vet du var du kan ställa frågor sen då det är någonting du funderar över. Jag vill ändå påminna dig om att det är ett brott att uppge en annan persons namn under en fråga så trots att det kanske för dig känns ganska harmlöst så är det någonting man potentiellt kan bli dömd för. Om det är någonting du funderar över kring Decibels dataskyddsbeskrivning så kan du läsa mer om det här.
Hälsningar
Tessi