Kort kuk
07.02.2017
Hej! Min kuk är bara 11 cm lång när jag har stånd. Jag undrar om det går att ha sex med en så liten kuk? .

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
09.02.2017
Hej.
Ja. Det går absolut att ha sex med tanke på din penisstorlek. Du skall komma ihåg att slidan faktiskt inte är så väldigt djup i normala fall, och att största delen av känseln sitter runt slidmynningen - inte inuti slidan. Sen är det väldigt långt en fråga om teknik - så det att man är "bra" i sängen handlar inte så mycket om penisstorlek som det gör om hur mycket man använder hjärnan.
Man kan ha en megakuk och ändå vara fullkomligt kass i sängen om man bara tänker på sig själv. Så försök att fokusera mer på din partners njutning än på din egen så lär det nog gå bra.
Med tanke på din ålder kan det ju också hända att du utvecklas ännu. Så ta det lugnt bara.
Kram
Tessi