Lite hjälp tack
18.01.2018
Hej,
När jag onanerar brukar jag fantisera om tjejer jag kanske gillar eller har spanat lite på, men så kom en bild(fantasi) förbi av en person jag inte alls har några känslor för och inte vill ha heller. Efteråt blev jag rädd att jag onanerade till tanken av henne, men det gjorde jag ju inte egentligen. Det känns lite jobbigt om det var så och jag oroar mig över det
Tack för svar

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
22.01.2018
Hej,
Jag tycker inte att du skall fundera så mycket på saken. Bara för att man fantiserar om en person då man onanerar betyder inte att man nödvändigtvis är romantiskt intresserad av personen eller att man vill ha en relation till den. Dina fantasier är dina egna, och det är bara du själv som äger rätten till dem. Människor fantiserar om många konstigheter då de onanerar, och det betyder inte att det är saker de önskar att skulle inträffa i verkligheten - utan det är bara just det - en fantasi.
Ta ingen stress.
Kram
Tessi